کولر شلتر و کانکس مخابراتی - طراحی و تولید خنک کننده مخابراتی تابلو برق رک

نوشته شده توسط: زارع
6 سال قبل
0 بازدید
خنک کننده شلتر مخابراتی تهویه و کولینگ کانکس خنک سرمایش شلتر نظامی تهویه سرما

کولر شلتر و کانکس مخابراتی به انواعی از اتاق های سیار فلزی گفته می شود که تجهیزات و دستگاه های حساس صنایع مخابراتی و دفاعی مانند ایستگاه های مخابراتی BTS و فرستنده های رادیویی و بی سیم، در آنها نصب و راه اندازی میگردد. با توجه به نوع کاربرد و ویژگی های خاص محل نصب، دارای سازه های متفاوت و اندازه های گوناگونی هستند و در انواع یدک کش، ثابت و چرخدار تولید می شوند. به دلیل ایزوله بودن آنها از محیط بیرون، هیچگونه غبار و آلودگی وارد آنها نمی شود، ولی از طرف دیگر، تولید حرارت تجهیزات پردازشی در داخل آنها، منجر به افزایش دما و قطع تجهیزات مخابراتی می شود و لذا نیاز به سیستم های سرمایشی خاص شلترها و کولرهای صنعتی کانکس های سیار مخابراتی اجتناب ناپذیر است.

الیما کول، به عنوان اولین تولید کننده خنک کننده های کانکس های سیار و شلترهای مخابراتی در کشور، جهت رفع نیاز صنایع دفاعی و مخابراتی، این دستگاه را تولید و به بازار عرضه نموده است.  این دستگاه به طور خاص جهت تامین سرمایش و خنک کاری شلترها و کانکس های مخابراتی طراحی شده است و با تامین دما و رطوبت مورد نیاز، شرایط محیطی بهینه در داخل اتاقک فلزی مخابراتی را فراهم می سازد.

با توجه به ویژگی های خاص خنک کننده های صنعتی شلترها جهت کار در محیط های با شرایط آب و هوائی سخت و نامطلوب، الیما کول توانسته است تا دستگاه سرمایش مناسب کلیه شرایط محیطی طراحی و تولید نماید. از محیط های گرمسیری و Harsh تا محیط های با آب و هوای دارای گازهای خورنده، الیما تکنولوژی تولید این نوع از خنک کننده ها را در دست دارد.

کمپرسورهای صنعتی اسکرال، فن های رادیال بکوارد جهت پرتاب باد بلند در داخل فضای شلترها، شیرهای انبساط و کوئل های هایدروفیلیک جهت مناطق خورنده، از مهمترین ویژگی های خنک کننده های شلترهای مخابراتی الیما است. امکان مانیتورینگ توسط پورت های RS485 و TCP/IP، قابلیت کنترل این خنک کننده از راه دور و اعلام اتوماتیک خطاها و آلارمهای، از ویژگی های نرم افزاری خنک کننده های شلتر و کانکس مخابراتی الیما است.

ظرفیت های این دستگاه به صورت استاندارد از 5 کیلووات الی 50 کیلووات می باشد. در صورتی که ظرفیت های خاص و یا دستگاهی با ویژگی های متفاوت از انواع معمول و استاندارد، در نظر دارید، ما می توانیم براساس مشخصات فنی مورد نظر شما، دستگاه سرمایش  کانکس و کولر شلترهای مخابراتی  را تولید نماییم. ما برای شما همواره راه حل های سرمایشی حیرت انگیزی داریم.