کولر دو تکه اتاق سرور - طراحی و تولید خنک کننده مخابراتی تابلو برق رک

نوشته شده توسط: زارع
6 سال قبل
0 بازدید
کولر دو تکه اتاق سرور خنک کننده سرمایش سقفی خنک کاری

اتاق های سرور شرکت ها و سازمان های کوچک، از دو الی سه رک تشکیل شده است که کلیه فرآیندهای ذخیره سازی، پروسس و پردازش اطلاعات توسط سرورها و تجهیزات موجود در این رک ها صورت می گیرد. با توجه به تولید حرارت توسط سرورها و تجهیزات مخابراتی موجود در این رک ها و نیاز به کولینگ و سرمایش مداوم جهت تامین شرایط مطلوب کارکرد این سرورها، در بسیاری از موارد دیده می شود که از کولرهای گازی خانگی جهت تامین سرمایش و کولینگ این فضاها استفاده می شود. از طرفی، هزینه های بسیار بالای تامین دستگاه های خنک کننده مراکز داده مانند پکیج مخابراتی، در عمل بهره برداران را به سمت استفاده از تجهیزات غیر استاندارد سرمایشی سوق می دهد.

ما با تجربیات طولانی در زمینه سیستم های کولینگ مخابراتی و تهویه و خنک کننده اتاق سرور، برای رفع این مشکل، دستگاه کولر دو تکه اتاق سرور را طراحی و تولید نموده ایم. مهمترین ویژگی این کولر اتاق سرور، انطباق این کولر با شرایط استاندارد دمائی در اتاق های سرور منطبق بر TIA942 و BICSI می باشد. عدم تقطیر رطوبت تا حد بسیار پایین به گونه ای که هوا خشک شود و خطرات تخلیه الکترواستاتیکی و جرقه در داخل رک ها پیش بیاید، از مهمترین اهداف در زمان طراحی کولر اتاق سرور بوده است.

این دستگاه کولر مخابراتی به صورت استاندارد، دارای یک بخش داخلی InDoor و یک بخش خارجی OutDoor می باشد و توسط لوله های مسی و کابل های الکتریکی به یکدیگر متصل می شوند. با نصب کمپرسور در قسمت خارجی کولر اتاق سرور، سطح صدای تولیدی دستگاه در واحد داخلی بسیار پایین و حداکثر 50 دسی بل می باشد. محافظت های کافی جهت کمپرسور خنک کننده اتاق سرور پیش بینی شده است تا از خرابی کمپرسور در زمان بهره برداری اطمینان کافی را داشت.

قابلیت کارکرد به صورت دائم کار در فصول زمستان و تابستان، شرایط آب و هوائی بارانی و غبارآلود در این خنک کننده پیش بینی و پیاده سازی شده است. امکان کنترل و مانیتورینگ توسط پورت RS485 به صورت آپشنال از دیگر امکاناتی است که می توان بر روی این دستگاه اضافه نمود. این دستگاه به صورت تکفاز تولید می شود و از این جهت در سازمانها و ادارات که کنتور برق سه فاز به میزان توان مورد نیاز موجود نمی باشد، بسیار راهگشا است. این دستگاه با لوازم و تجهیزات ویژه صنعتی ساخته می شود و طول عمر و کارکرد آن تضمین می شود.

امکان ساخت دستگاه دو تکه تهویه اتاق سرور از ظرفیت یک کیلووات برودتی الی 20 کیلووات برودتی در الیماکول وجود دارد و با توجه به نیاز سرمایشی اتاق های سرور مشتریان، دستگاه های خنک کننده اتاق سرور طراحی و تولید می گردد. با استفاده از این دستگاه، دیگر نگران مشکلات فراوان کولرهای گازی خانگی در اتاق های سرور نباشید. اگر سوالی در مورد قیمت کولر صنعتی اتاق سرور  و یا ویژگی های فنی آن داشته باشید، کافیست با ما تماس بگیرید و با استفاده از راهکارهای سرمایشی شگفت انگیز الیما، آسایش در بهره برداری را تجربه نمایید.