کولر Dc - طراحی و تولید خنک کننده مخابراتی تابلو برق رک

نوشته شده توسط: زارع
6 سال قبل
0 بازدید
کولر تابلو برق سرمایش رک خنک کننده تابلو برق تهویه تابلویی قیمت کولر گازی دیواری قیمت کولر تابلویی کولر گازی داخل تابلو بنتلی

کولرهای گازی DC کاربرد های متعددی دارند. ویژگی های خاص این نوع از کولرهای DC صنعتی، موجب شده است تا کاربردهای فراوامی در سامانه های مخابراتی دارا باشند. گسترش صنایع مخابراتی و ارتباطی، ایجاد ایستگاه های ارتباطات سیار و ایستگاه های تقویت آنتن موبایل را امری ضروری ساخته است راه اندازی دوربین های نظارت تصویری جهت سامانه های کنترل ترافیک و ثبت جرائم در بین شهرها، به امری بدیهی در زندگی روزمره تبدیل شده است. در تمامی این کاربردها، تجهیزات مخابراتی در داخل یک باکس فلزی قرار داده می شوند.

معمولا، به دلیل عدم امکان تامین برق از شبکه برق سراسری، از پنل های خورشیدی جهت تامین الکتریسیته این واحد های ارتباطی بین شهری استفاده می شود. جهت ذخیره سازی اطلاعات و پشتیبانی از این سیستم های مخابراتی، رک های حاوی سوییچ،  UPS و باتری، در این ایستگاه های مخابراتی نصب و راه اندازی می شود. در اثر کارکرد تجهیزات الکتریکال داخل رک، نفوذ حرارت ناشی از گرمای محیط بیرون و تشعشع خورشید، حرارت بسیار زیادی در داخل رک ها وارد می شود که می تواند ضمن افزایش بسیار بالای دمای داخل باکس مخابراتی، عملکرد صحیح تجهیزات را مختل سازد.

جهت جلوگیری از قطع سیستم در اثر حرارت بالا، از کولر گازی صنعتی DC ویژه باکس های مخابراتی استفاده می شود که قابلیت کارکرد با برق DC را دارا هستند. کولرهای DC صنعتی گازی ، می توانند توسط باتری، پنل های خورشیدی و یا ترانس های مبدل جریان DC روشن شوند و تولید برودت نمایند. با استفاده از کمپرسورهای دیجیتال یا دور متغیر در این نوع از کولرهای تابلوئی دیواری DC ، نیازی به تامین جریان بالا جهت راه اندازی اولیه نیست و الکتروموتور کمپرسور با دور پایین شروع به کار می نماید و به مرور به سرعت و توان سرمایشی مورد نظر می رسد.

این کولرهای دیواری گازی صنعتی DC، به صورت سفارشی تولید می شوند و از ظرفیت 200 وات تا 1500وات برودتی قابل طراحی و ساخت است. امکان سفارشی سازی و قرار گیری ویژگی های خاص در این نوع از کولرهای صنعتی گازی DC مانند مانیتورینگ از راه دور، پوشش ضد خوردگی و . . .  توسط الیما کول قابل اجرا می باشد. ما برای تهویه و سرمایش باکس های شما، راهکارهای خاصی در نظر گرفته ایم.