خنک کننده اتاق برق - طراحی و تولید خنک کننده مخابراتی تابلو برق رک

نوشته شده توسط: زارع
6 سال قبل
0 بازدید
خنک کننده اتاق برق

در اتاق های توزیع برق کارخانجات بزرگ، نیروگاه ها و پالایشگاه ها، ساختمان پست برق، اتاق های کلید زنی و سوئیچینگ، حجم بسیار زیادی از درایوهای صنعتی، اینورتر و سامانه های کلید زنی وجود دارد که پرت دمایی بسیار بالایی را در فضایی کوچک ایجاد می کنند. گرم شدن تجهیزات الکتریکال در این فضاها در تابستان و قطع مدارات فرمان وقدرت، منجر به توقف تولید کارخانه، از بین رفتن مواد اولیه در پالایشگاه ها و از همه مهمتر، خطرات آتش سوزی تجهیزات الکتریکی داخل اتاق های برق صنعتی می باشد. الیماکول برای خنک کاری و کولینگ اتاق برق و تهویه پست های برق، سامانه صنعتی پکیج سرمایشی دائم کار به نام خنک کننده اتاق برق و کلید زنی را طراحی و تولید کرده است که قابلیت تامین دمای 18 الی 30 درجه سانتیگراد در فضای داخل اتاق برق، سوئیچینگ و اتاق باتری را دارا است.

خنک کننده های اتاق برق الیماکول، در داخل اتاق برق و سوئیچینگ نصب می شود، و از طریق لوله های مسی، به واحد بیرونی خود متصل می شوند. با توجه به تولید این محصول به صورت صنعتی، قابلیت مانیتورینگ از راه دور، کنترل و فرماندهی از طریق وب سرور نیز برای این دستگاه وجود دارد. خنک کننده های اتاق برق در ظرفیت های سرمایشی 20 الی 350 کیلووات برودتی طراحی و تولید می شود. و در فضاهایی که مخاطرات محیطی مانند خوردگی شیمیایی و فیزیکی، بخارات اسیدی و گوگردی، و موقعیت خاص نصب وجود دارد، دستگاه خنک کننده اتاق برق منطبق بر نیازهای این محیطها طراحی و تولید می شود.

به دلیل طراحی خاص خنک کننده اتاق برق، هیچگونه گرد و غباری وارد مجموعه اتاق برق و کلید زنی نمی شود. بدنه این کولرهای صنعتی اتاق برق به صورت استاندارد دارای رنگ پودری الکترواستاتیکی کوره ای می باشد و از متریال ST12 روغنی ساخته می شوند. قابلیت کنترل رطوبت با تلرانس 5 درصد از دیگر ویژگی های سفارشی این کولرهای صنعتی اتاق برق می باشد که در صورت تمایل کارفرمایان، می توان این نوع از خنک کننده صنعتی اتاق برق و کلیدزنی را به صورت دستگاه رطوبت گیر طراحی و تولید نمود.

الیماکول، تولید کننده سامانه های سرمایش اتاق های برق، اتاق های سوئیچینگ و کلید زنی، قابلیت تولید انواع گوناگونی از خنک کننده های تابلو برق و اتاق های برق صنعتی و سامانه های تهویه و کولینگ اتاق های کلید زنی و سوئیچینگ را دارا است. جهت دریافت راهکارهای خاص خنک کاری اتاق های برق، اتاق های سوئیچینگ و کلید زنی را به همراه استعلام قیمت کولر اتاق برق می توانید با مهندسین الیماکول تماس بگیرید تا محصولی منطبق بر نیازهای سرمایشی اتاق برق خود انتخاب نمایید.