کولر تابلو برق سلولی - طراحی و تولید خنک کننده مخابراتی تابلو برق رک

نوشته شده توسط: زارع
6 سال قبل
0 بازدید
کولر تابلو برق سلولی تولید کننده خنک کننده تابلو برق و اتاق برق صنعتی و سیستم های کولینگ مورد نیاز NOC دریافت استعلام لیست قیمت خاص کولر تابلویی

عمده ترین مشکل بهره برداران تابلوهای برق صنعتی، گرم شدن تجهیزات الکتریکی در تابستان و قطع مدارات فرمان وقدرت می باشد که منجر به توقف تولید، از بین رفتن مواد اولیه و از همه مهمتر، خطرات آتش سوزی تجهیزات الکتریکی داخل تابلو برق می باشد. در تابلوهای برق سلولی که چندین سلول تابلو برق در کنار یکدیگر به صورت یکپارچه قرار می گیرند، این مشکل دمای بالا، خود را به صورت حادتری نشان می دهد. لذا خنک کاری تابلو برق و کولینگ این سری از تابلوهای برق سلولی، امری واجب و حیاتی می باشد.

الیماکول برای این گروه از تابلوهای برق سلولی، کولر تابلو برق سلولی را به صورت ویژه طراحی و عرضه کرده است. این کولرهای گازی تابلویی سلولی، قابلیت تامین دمای 18 الی 35 درجه سانتیگراد در داخل تابلو برق سلولی را دارا هستند.

از مهمترین ویژگی های کولر صنعتی تابلو برق سلولی، قابلیت تولید دستگاه در ظرفیت های سرمایشی بسیار بالا می باشد و محدودیت کولرهای گازی تابلویی دیواری و کولر تابلویی سقفی را ندارد. این خنک کننده های تابلویی سلولی، در ظرفیت های بالاتر از 4 هزار وات برودتی ساخته می شوند و امکان تولید تا ظرفیت های 35 هزار وات برودتی را نیز دارا هستند.

در فضاهایی که مخاطرات خوردگی محیطی مانند بخارات اسیدی، بخارات گوگرد و یا رطوبت بسیار بالا وجود دارد، امکان تولید دستگاه کولر تابلویی سلولی، با بدنه ضدخوردگی نیز وجود دارد. همچنین کلیه کویل های کندانسور دستگاه سرمایشی، پوشش دهی و کوتینگ می شود تا از اثرات خوردگی فیزیکی و شیمیایی در امان باشد.

کلیه کولرهای گازی تابلو برق سلولی الیماکول، دارای عمق و ارتفاع یکسان با سلول های تابلو برق هستند و پس از نصب، به صورت یک جز از تابلو برق به شمار می آیند. کلیه قطعات دستگاه کولر تابلو برق سلولی از قطعات رده صنعتی و تجاری انتخاب شده است و لذا طول عمر بالاتری در مقایسه با کولر گازی تابلو برق دارا هستند. این نوع از خنک کننده های تابلویی از دیواره جانبی سلول های ابتدایی و یا انتهایی به مجموعه تابلو برق متصل می شوند. هوای سرد را از قسمت پایین تابلو برق به داخل مجموعه سلولها می دمد و از قسمت بالایی هوای گرم را مکش می کند.

به دلیل ساختار خاص این نوع از کولرهای تابلو برق سلولی، هیچگونه گرد و غباری وارد مجموعه تابلو برق نمی شود و لذا IP داخل مجموعه تابلو برق سلولی، به خوبی حفظ می گردد. بدنه این کولرها به صورت استاندارد دارای رنگ پودری الکترواستاتیکی کوره ای می باشد و عمدتا دارای شماره رنگ یکسان با تابلو برق های کارفرمایان می باشد. قابلیت کنترل رطوبت با تلرانس 5درصد از دیگر ویژگی های سفارشی این کولرها می باشد که در صورت تمایل کارفرمایان، می توان این نوع از خنک کننده صنعتی را به صورت رطوبت گیر طراحی و تولید نمود.

الیماکول، قابلیت تولید انواع گوناگون از خنک کننده های تابلو برق و اتاق های برق صنعتی و سیستم های کولینگ مورد نیاز NOC را دارا است. برای دریافت لیست قیمت کولر تابلو برق سلولی، استعلام قیمت انواع خاص کولر تابلویی سلولی و دریافت راهکارهای خاص الیماکول برای سرمایش سامانه های الکتریکال، با الیماکول تماس بگیرید.